Nadané dítě ve škole : náměty do výuky pro celou třídu
Exempláře k vypůjčení
- Dostupné pro výpůjčku: 1 z 1 exemplářů (Katalog Evergreen)
Počet rezervací:
0 (na celkový počet exemplářů)
Knihovna/pobočka | Signatura / Poznámky k exemplářům | Čárový kód | Umístění | Status | K vrácení dne |
---|---|---|---|---|---|
Knihovna Jabok | Ped-4.4 | 424480040155 | Odborná literatura | Volné | - |
Detaily záznamu
- ISBN: 978-80-262-1248-5
- Fyzický popis: 124 stran : černobílé ilustrace ; 23 cm
- Vydání: Vydání první
- Nakladatel Praha : Portál, 2017
Údaje o obsahu
Poznámka k obsahu: | 01/01 - Obsah (FF) Nadané dítě a jak ho poznat -- Zásobník činností -- Sněhová koule -- Samostudium - čtenářská metoda Insert -- Myšlenková mapa -- Expertní a kmenové skupiny -- Brainstorming -- Debata -- Studentská ukázka - demonstrace -- Případová studie -- Projekt -- Vědecká práce -- Zkoumání textu -- Problémová výuka -- Skimming -- Najdi druhou polovinu -- Korálky na niti -- Jeden začátek mnoho konců -- Natírání plotu -- Mluvní cvičení -- Didaktické hry -- Rychlý scrabble -- Řekni ml víc -- Dvojice pojmů -- Tenis -- Dvoubarevné pexeso -- Program Nadaný žák -- A co školní družina? -- Individuální vzdělávací plán -- Tři příběhy z praxe: Anežka Oskar a Vítek -- Didaktické základy aktivního učení |
Souhrn apod.: | Co je nadání? Jak poznat nadané dítě? Je nadání výhoda, nebo spíše handicap? Co nadané děti ve výuce potřebují a jak jim to poskytnout? Metodika v knize Nadané dítě ve škole odpovídá na tyto otázky stručně, přehledně se zaměřením na praxi. Nabízí učitelům návod, jak nadané dítě rozpoznat, protože to nemusí být vždy úplně jednoduché, a jak s ním ve výuce pracovat. Rodičům nadaných dětí se může stát vodítkem při výběru školy. V knize najdete návrhy systémových strategií k zajištění adekvátního přístupu k nadaným dětem, které škola může začlenit do svého vzdělávacího programu, a také zásobník v praxi ověřených aktivizujících učebních metod upravených pro potřeby nadaných žáků, který je určený jednotlivým učitelům k využití v přímé výuce. Autorka se zaměřuje na rozvoj dovedností učitelů individualizovat výuku pomocí aktivizujících učebních metod. Individualizace výuky je přitom jediným způsobem, jak v praxi realizovat inkluzivní vzdělávání. Proto může být-přestože cílí především na nadané děti-využívána k práci s celým třídním kolektivem. Jana Cihelková je zakladatelkou a ředitelkou školy Métis-základní škola s. r. o, zabývající se výukou nadaných dětí. (Nakladatelská anotace) |
Hledat podobné tituly podle tématu
Téma: | talentovaní žáci školní třídy pedagogika nadaných vzdělávací programy vyučovací metody didaktické hry |
Žánr: | metodické příručky |