Význam emoční inteligence pro rozvoj dětí : závěrečná práce / autor ; vedoucí práce Marcela Žáková
Emoční inteligence doprovází člověka od jeho dětství až k dospělosti. Málo se však o tom veřejně i v rodinách, a proto jsou děti často odkázány pouze na pozorování chování vrstevníků, a aniž by měly možnost si o tom popovídat či uvědomit si své emoce. Často se že teprve až ve školním věku děti začínají pojmenovávat své nemusí je však nutně chápat. Teoretická část bude zaměřena na objasnění tématu, praktická na řešení.
Record details
- Physical Description: 44 stran : 31 cm
Content descriptions
Dissertation Note: | Závěrečná práce - Montessori ČR, 2015 |
Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografii |
Search for related items by subject
Genre: | závěrečné práce |
Available copies
- 0 of 0 copies available at KDS Library.
Holds
- 0 current holds with 0 total copies.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|