Projekt speciální mateřské školy : bakalářská práce / Anna Vršková ; vedoucí práce Marie Ortová ; oponent práce Pavel Kuchař
Bakalářská práce se zabývá mapováním poznatků souvisejících s definicí a terapií poruch autistického spektra dětí předškolního věku, možností jejich výchovy a vzdělávání s ohledem na schopnost jejich komunikační dovednosti a vývoj jazyka. Součástí bakalářské práce je popis současné situace předškolního vzdělávání dětí s PAS na území ČR a souhrn základních předpokladů pro legislativní a provozní požadavky ke vzniku speciální mateřské školy. Cílem práce je také naznačení konceptu speciální mateřské školy pro děti s PAS a vyhodnocení zákonných možností, za jakých by mohla tato instituce fungovat. Text bakalářské práce je rozdělen do kapitol zabývajících se jak obecnými poznatky, důležitými pro orientaci a pochopení této složité problematiky, tak konceptem speciální mateřské školy, která by měla naplňovat předpoklady pro vytvoření třídy dětí předškolního věku s poruchami autistického spektra, souběžně fungující s běžnou třídou poskytující možnost integrace dětí s PAS. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) Plný text abstraktu naleznete v Repozitáři závěrečných prací UK
The bachelor thesis deals with the mapping of knowledge related to the definition and therapy of autism spectrum disorders children of preschool age, their capacity for education and training with regard to the ability of their communication skills and language development. Part of the thesis is to describe the current situation of pre‑school education of children with ASD in the Czech Republic and a summary of the essential prerequisites for legislative and operational requirements for the creationof a special kindergarten. The aim is also an indication of the concept of a special school for children with ASD and evaluate legal options for what could these institutions operate. Text thesis is divided into chapters dealing with both general knowledge important for the orientation and understanding of this complex issue, so the concept of special kindergarten , which should meet the requirements for creating a class of preschool children with autism spectrum disorders, in parallel with the normal functioning class that provides the possibility of the integration of children with ASD. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) Full text of the abstract is available in the Thesis Repository of CU
Record details
- Physical Description: 67 s. : příl. ; 30 cm
- Publisher: Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2014
Content descriptions
General Note: | Datum obhajoby: 08-09-2014 |
Dissertation Note: | Bakalářská práce (Bc.)--Univerzita Karlova. Evangelická teologická fakulta, 2014 |
Study Program Information Note: | Pastorační a sociální práce Sociální práce |
Awards Note: | Výsledné hodnocení: Dobře |
Available copies
- 1 of 1 copy available at Common Catalog SPOK.
Holds
- 0 current holds with 0 total copies.
Show Only Available Copies
Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
---|---|---|---|---|---|
Jabok Library | ABP-2049 | 424480035638 | Absolventské práce | Reference | - |
Electronic resources
Version of Resource: Zobrazení plného textu (Repozitář závěrečných prací UK)