Catalog

Record Details

Catalog Search



Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru  Cover Image Book Book

Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)

Halada, Jan, 1942- (Editor).

Record details

  • ISBN: 978-80-246-3075-5
  • Physical Description: 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
  • Edition: První vydání
  • Publisher: Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015

Content descriptions

Bibliography, etc. Note:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Subject: marketingová komunikace
public relations
oborová terminologie
communication in marketing
public relations
terminology (professional)
Genre: terminologické slovníky
výkladové slovníky
terminological dictionaries
explanatory dictionaries

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Common Catalog SPOK.

Holds

  • 0 current holds with 0 total copies.
Show Only Available Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Jabok Library Soc-1.7.3
Pořízeno z projektu Škola jako místo, kde se vzdělává a žije: CZ.07.4.68/0.0/0.0/16_037/0000325
424480040388 Odborná literatura Available -


Additional Resources